Monday 19 March 2012

klu ini pasal cinta yang ak rasa padamu,ini lah yang sebenar!`

percuma sahaja, selalu percuma, bait-bait rindu yang mengindah ini, lahir dari jiwa yg tenang, bila fikir tentang kamu. segenap tentangmu,mengulit hati, memenuhi jiwa.istimewa (:


selamat pagi sang jelita, penawan hati beta, laksana penghibur ketika beta berduka, pengikut paling setia melayan kehendak beta, sungguhpun beta ini raja, tapi kamu, merajai hati beta.istemewa (:


dulu hati ini bercebis, kecamuk rasa, tak tertimbang, tak terlihat semua yang hendak di rasa, lalu kamu hadir, kutip satu, demi satu, disetiap pejalanan meniti hati ini, kamu cantum, satukan kembali. lalu yang dulunya hampa, kini gembira selalu aja menerpa, bila kamu ada.istimewa (:


merintik hujan turun, dari langit, turun ke bumi, setiap rintik itu sepertinya wakil rindu aku, pada kamu, bila kamu menjauh. aku kuat, bukan lemah, tapi bila kamu ada di sisi aku, yang mustahil boleh aku perbuat. aku perlu kamu, senantiasa. istimewa (:


punya buku, aku citrakan isinya tentang kamu, ungkapkan segenap rasa, tentang kamu, delapan ribu, puluhan juta, rasa yang indah milik kita tercipta, lalu tersenyum saat bilanya kembali aku membaca. ianya tentang kamu.istimewa (:


Akhirnya,
kalau aku define, istimewa itu satu persatu, aku kupas, aku rungkai, hasilnya sama, tak kira dimana, bagaimana, kenapa dan tentang semuanya, hasilnya tetap satu, istimewa itu terdiri dari satu kata,KAMU.


Yakinkan aku,.aku tidak akan pernah berubah,

No comments:

Post a Comment